Mereu aceeași simetrie…


........Mergeam așa,
Când deodată în fața mea,
S-au desfăcut două drumuri:
Unul la dreapta,
Și altul la stânga,
După toate regulile simetriei.

Am stat,
Am făcut ochi mici,
Mi-am țuguiat buzele,
Am tușit,
Și-am luat-o pe cel din dreapta
( Exact cel pe care nu trebuia,
După cum s-a dovedit după aceea).
......................

Și iată în fața mea iar se cască
Două ceruri:
Unul la dreapta,
Altul la stânga.

*Fragment din poezia Simetrie, preluat din volumul de versuri Tușiți de Marin Sorescu, Editura Eminescu, 1970.

6 răspunsuri la „Mereu aceeași simetrie…

  1. Pingback: Mereu aceeași simetrie… | imagine continua

  2. Pingback: În cât timp va dispare prostia… | imaginecontinua

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.