BRAILA VECHE(123)


PREMIERE COMMUNION

BRAILA 4 IUNIE 1933

Iconita de premiere Comunion din anul 1933

Iconita de,,Premiere Communion” din anul 1933

Amintire de la Premiere Comunion

Amintire de la Premiere Communion

Iconita din perioada interbelica, aflata in colectia mea, reprezentand un copil cu o lumanare aprinsa in mana, gata sa primeasca Prima Sfanta Impartasanie, in fata altarului si avand deasupra  pe Ingerul pazitor.Pe verso  iconita are mentiunea olografa, scrisa caligrafic cu cerneala albastra,, Fanciotti R. Enrico/ Spre amintirea frumoasei zile a ,, Primei Sf. Impartasanii” primita in Biserica Catolica Parohiala din Braila. 4 iunie 1933/ prelat Aug.Kuczka, paroh „.

BUCURESTIUL DE ALTADATA(30)


TINERE FETE DIN BUCURESTIUL DE ALTADATA

Domnisoare din Bucurestiul de altadata

Domnisoare din Bucurestiul de altadata

Fotografie interbelica din colectia mea de fotografii vechi, reprezentand doua tinere in pas cu moda anilor’ 20.Fotografia a fost realizata la atelierul Foto Baraschy din Bucuresti in perioada interbelica, circa 1920.De remarcat interiorul camerei de unde nu lipsesc o statueta, un tablou si multe cergi tesute in stilul popular romanesc.Ar fi interesant de stiut daca fotografia a fost facuta in studioul fotografic sau chiar in casa uneia dintre tinerele fete.Pe verso fotografia are mentiunea olografa,, Bunicelor mele Florica si Marie. Din zile traite, Creti, 29 XII,’920.”

Alte fotografii ce fac parte din colectia mea de fotografii vechi, cu imagini din Bucurestiul de altadata, puteti vedea AICI: 

Fotografia a intrat in colectia mea in urma proiectului ,,O suta de carti pentru 100 de fotografii”.