PERIOADA INTERBELICA(140)


PARFUMURILE DE ALTADATA

    LORIGAN DE COTYun parfum frantuzesc interbelic

Lorigan de Coty

Elegantele doamne si domnisoare pe care le-ati admirat in fotografiile vechi din colectia mea, foloseau cu siguranta parfumuri fine, deosebite. Unul din aceste parfumuri era ” Lorigan de Coty” un parfum frantuzesc, la moda printre doamnele interbelice. O stcluta a ajuns si in colectia mea. La inceput nu am fost prea entuziasmat, dar studiind putin sticluta pastrata in cutia originala am descoperit ca   designului flaconului  apartine celebrul artist francez  Rene Lalique, un artist desavarsit al modelarii sticlei.Les parfums de COTY - R. Lalique

Evident ca nu era un parfum prea ieftin, dar o doamna din inalta societate sau cu pretentii, stia cun sa procedeze ca sa faca rost de un parfum de calitate. Marturisesc ca nu am rezistat tentatiei si am deschis sticluta. Asa am simtit putin din parfumul vremurilor de altadata. Un miros destul de ciudat dar placut!!!🙂. Nu sunt sigur ca e in totalitate parfumul original, fara denaturari ce tin de trecerea timpului… dar am simtit ceva deosebit.

Mai multe imagini la o rezolutie mai mare puteti vedea AICI:

 

O frumoasa si documentata prezentare a cochetariei interbelice am gasit AICI:

sticluta parfum Coty France intrebelic

 

One response to “PERIOADA INTERBELICA(140)

  1. Pingback: JOC DE LUMINA SI CULOARE(212) | imaginecontinua

Lasă un răspuns

