JOC DE LUMINA SI CULOARE(201)


Mac rosu cu pete albe

Mac rosu cu  o cruce alba

Floare de mac rosu cu pete albe, ducandu-si resemnata crucea…

8 responses to “JOC DE LUMINA SI CULOARE(201)

  1. Eu…cu ochiul liber…nu văd resemnarea. Crucea în sine …este „înălţare”…Eu văd victoria macului asupra tuturor nimicniciilor închipuite ale vietii…victoria firescului, a ceea ce este… asupra închipuirilor, văd graţia PREZENTULUI…frumuseţea necenzurată de prejudecăţi, văd bucuria, fericirea de A FI…
    Şi n-am spun aproape nimic din ce nu se vede…cu ochiul liber…

    Apreciază

    • Da, se poate si asa, ai zis foarte bine. Eu vedeam resemnarea in modul demn in care isi duce crucea. Am vazut, am simtit acest lucru, urmarind florile de mac in bataia vantului. Din cate stiu nici un vant, chiar si cele mai nasprasnice nu reusesc sa le doboare. Pe noi insa chiar si o vorba sau o privire mai neinspirata ne pune la pamant…

      Apreciază

      • Deaorece florile sunt AUTENTICE, ele vietuiesc clipa…sunt frumoase fara sa fie ostentative, sunt inocente, pure si discrete. Noi…suntem manati de dorinte, de iluzii, de tot felul de obiective, realizari,deveniri, intr-o permanenta lupta. De aceea suntem atat de vulnerabili, atat de tematori…cand totul se reduce la castig/pierdere, doua fatete ale unei monede calpe.

        Apreciază

Lasă un răspuns

