ANOTIMPURI(56)


PAZNIC CU SUBA DE IARNA

Militar in suba de iarna, circa 1943

Militar in suba de iarna, circa 1943

Fotografie din colectia mea de fotografii vechi, reprezentand un militar facand de garda la o unitate militara. Militarul este bine echipat cu suba, caciula de oaie si obele si se sprijina in arma, fara sa ii pese de iarna grea, cu multa zapada, a anului 1943.

4 responses to “ANOTIMPURI(56)

  1. vaaaaaai de sufletul lui….
    mi-aduc aminte de iarna lui 2005 când îmi îngheța apa în castron… când făceam gardă de-mi săreau impresiile din suflet… îmi înghețau buzele pe țigările cerșite de la trecători…. nopți la -20 de grade…și cu șubă și cu de toate…muuuuream de friiiig!

    Apreciază

Lasă un răspuns

