AMPRENTE SI AMINTIRI(43)


PRIMA MEA FOTOGRAFIE

In brate la tati meu

In brate la tati meu

E lucru stiut ca viata are obiceiul de a ne oferii surprize. De asta data am avut parte de o surpriza placuta. Complice la aceasta surpriza a fost chiar sora mea, Gabriela, care nu de mult mi-a dat aceasta fotografie veche si cam ponosita, intrebandu-ma cine e copilasul din fotografie. Evident nu am putut raspunde  imediat, dar am avut o presimtire. Copilul din fotografie eram chiar eu. Sincer nu stiam de aceasta fotografie si  de-a lungul timpului mi-am pus de multe ori intrebarea : Oare cum aratam eu ca bebe? Acum am raspunsul dar si emotia reintalnirii cu mine si cu parintii mei asa cum erau ei acum cativa zeci de ani, tineri si frumosi. AICI puteti vedea anul in care a fost realizata fotografia. E posibil ca ea sa fi fost realizata la putin timp dupa ce am implinit un an.Nu pot sa nu admir frumosul costum popular al mamei, dar si zambetul ei de neuitat.

8 responses to “AMPRENTE SI AMINTIRI(43)

  1. bucurie mare …îți seamănă foarte mult🙂
    poate o să sune ciudat, dar îmi place mâna mamei tale …are ceva aparte…delicatețe …hotărâre…fermitate…mmmm:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

