Fotografii


Ganduri frumoase despre fotografii vechi si fotografii noi…

Zâmbete în colţ de cer

Fotografia îmi lasă visele să fie. Fotografia îmi poate defini visele și le poate lăsa doar să existe. Fotografia mă învață să zbor, plecând de jos, cu tălpile goale și cu entuziasm în ochi. Fotografia mă lasă liberă și îmi explică de ce uneori singurătatea face bine. Fotografia colorează fragmente de viață, de minuni și de oameni, fragmente pentru care aparent nu avem timp niciodată. Fotografia tace atunci când restul vorbește.

Fotografia vorbește, atunci când oamenii înțeleg tăcerea. Fotografia e început și speranță, e poveste și răbdare. Fotografia e libertate în ochi, în gând și în suflet. Fotografia e medicament pentru ochi și răspuns pentru suflet.

Fotografia e zbor, e culoare, idee, viață. E pasiune.

Fotografia e viață în orice, oriunde, oricând.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vezi articol original

Lasă un răspuns

