AMPRENTE SI AMINTIRI(20)


AZI AM URMARIT CU PLACERE

De mult timp intentionez sa punctez si sa puntez intr-un fel blogurile pe care le citesc cu bucurie si interes.Astazi am avut aceasta idee.Sper sa nu fac vreo imprudenta si sa nu deranjez sau sa omit pe cineva.Iata tabloul articolelor din blogosfera peste care mi-am aruncat privirea astazi:

1.Amintiri din copilarie.

2.Time to be in love.

3.This city-my house.

4.Judecata de apoi / Doomsday.

5.Cateva reguli si recomandari de redactare a textelor.

6.O zi din cele 365.

7.Bookfest.

8.10 lucruri de care imi este dor.

9.Atelierele Social Media Universitaria cu Nicolas Pelissier.

10.Quote of the day.

Editia de pranz:

11.Eine Frage der Perspektive.

12.Casa.

13.Destinatie necunoscuta.

14.Editie de colectie.

15.Calau sau victima?

16.Situatia ariilor protejate.

17.pentru ca TREBUIE sa ai o parere.

18.Monumentul din curtea Bisericii Sf. Nicolae din Tulcea – mister dezlegat(2).

19.Irisi, inegalabil parfum de mai.

20.Suflet neinteles.

Sesiunea de seara:

21.Copilul invizibil.

22.Crazy Stories in the city.

23.Femeia din fereastra.

24.Ploaie cu parfum de femeie.

25.Cand maine.

26.oamenii frumosi, vremea frumoasa.

27.Vine linistea in prag.

28.Speranta.

29.Haiku 48.

30.Fara indoiala.

Asta a fost  pe ziua de azi, va asigur ca mai sunt si alte bloguri care ar merita vizitate, dar nu mai pot si in plus se apropie ora 12.

P.S . Ordinea e pur aleatoare si nu reprezenta o ierarhie de valoare.

35 responses to “AMPRENTE SI AMINTIRI(20)

  1. nu stiu daca nu cumva ti-a placut mania… pe blogul meu. azi chiar am avut de ce sa tip ca un apucat. in loc sa debutez la Bookfest… stau sa ma cert pe mail cu directorul TracusArte sa scoata de la vanzare cartea mea – pentru ca a produs o mizerie cu peste 1000 de greseli in 100 si un pic de pagini😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

