PORTRETE (69)


MIMI IN 1914

FRUMOASA MIMI IN 1914

FRUMOASA MIMI IN 1914

   Fotografie de epoca din colectia mea de fotografii vechi, reprezentand portretul unei tinere dragute cu o minunata rochie de dantela.Fotografia este de tip carte postala si a fost expediata pe 8 septembrie 1914 de la Bucuresti la Roman.Cartea postala a fost trimisa de Mimi de la Bucuresti prietenei, Maria Costinescu din Roman, strada Stefan cel Mare.

3 responses to “PORTRETE (69)

  1. Ma uit la aceasta femeie si parca este rupta din alta lume… frumusetea era altfel si habar nu aveau ce se va intampla in timp. Macar noi avem o idee despre evolutie, dar crezi ca oamenii de atunci aveau vreo idee?
    Este frumoasa si-mi place cum a pozat.
    De unde ai colectia asta numeroasa si frumoasa?🙂 daca este top secret😀 nu-i cu suparare!😛

    Apreciază

    • Da, sunt multe de spus si nu stiu daca pot sa exprim totul in cateva cuvinte.Fotografiile fac parte din colectia mea.Sunt poze adunate de-a lungul timpului.Am plecat de la cateva poze de familie si am inceput, incetul cu incetul, sa tot adaug.De la prieteni, am cumparat unele de pe internet sau din piete.Multi prieteni stiind de pasiunea mea mi-au dat fotografii de care nu mai aveau nevoie sau nu mai stiau pe cine reprezinta.
      In alta ordine de idei, ideea de evolutie e veche.Cred ca si lumea de altadata vedea lucrurile si viata prin prisma evolutiei si a transformarii, chiar daca poate din alte perspective.Cu toate astea, multi oameni din ziua de azi, chiar daca vorbesc la telefonul mobil, nu stiu daca gandesc mai bine sau mai mult decat oamenii de acum 2000-3000 de ani.

      Apreciază

Lasă un răspuns

