PALARII (6)


PALARIE CU FLOARE ALBA 1915

Imagine

Fotografie de epoca din colectia mea de fotografii vechi, circa 1915, reprezentand portretul unei  tinere domnisoare cu palarie ornata cu o fundita si o floare alba.Palaria se asorteaza foarte bine cu perlele albe de la cercei.

4 responses to “PALARII (6)

      • Ah, cred că nu m-am exprimat destul de clar: am pălăriile vechi, nu-s doar în fotografii🙂 În ceea ce privește colecția mea de fotografii vechi (1887 – 1930), va trebui să le scanez și să le postez. Îmi doream asta de mult, poate voi reuși cât de curând.
        Toate cele bune și mulțumesc pentru vizită și aprecieri.

        Apreciază

Lasă un răspuns

