NOAPTEA MUZEELOR 2012


NOAPTEA MUZEELOR 2012

  In noaptea aceasta (19 mai 2012), 24 de muzee din Bucuresti(daca am numarat eu bine), dar si unele din tara isi deschid portile(si usile)….vizitatorilor.Pot fi vizionate,  gratuit, expozitii, permanente sau speciale, spectacole de teatru, muzica, dans, filme, proiectii, prezentari tematice.Lista muzeelor si institutiilor care participa la proiect poate fi consultata pe http://www.noapteamuzeelor.ro.Ne vedem acolo…..

5 responses to “NOAPTEA MUZEELOR 2012

  1. Doamnee… chiar a plouat la Bacau!!
    nu am avut net,,curent ,, nici tv.. nu mai spun de mobil!!

    M-am simtit ca pe timpul lui… Ceausescu!

    cand intram in casa dupa o zi de munca.. si nu aveam de nici unele…
    Si, cu toate astea.. unii mai regreta dupa!!
    Eu, nu!

    Apreciază

    • Da, am fost…Coada a durat 2 ore si 13′..Vizionarea 1 ora si 45′.Foarte mare aglomeratie, om langa om..te ducea valul…stressant .Apropo de ceasca …a fost gratis….In rest frumos, interesanta noua expunere , putin modernism dar nu suficient….!!!!!

      Apreciază

Lasă un răspuns

